StandBy BHV app

Soepele BHV organisatie: aanwezigheidsregistratie, alarmeren en communiceren.

Ouderwetse portofoons, aanwezigheidsborden en zelfs WhatApp groepen. Veel bedrijven hebben hun BHV organisatie nog niet helemaal op orde. Maar hoe weet je of er voldoende bhv'ers aanwezig zijn? En hoe ga je om met de toename in mensen die thuis willen werken? De StandBy BHV app biedt de oplossing.

Onze BHV app combineert de verschillende functies rondom bedrijfshulpverlening in één systeem met een smartphone app. Via de app kunt u alarmeringen verzenden, onderling communiceren en heeft u inzicht in ieders aanwezigheid. Dit alles gebeurt op een veilige en snelle manier.

StandBy BHV app: beschikbaarheidssysteem voor BHV'ers

StandBy is een webbased systeem voor beschikbaarheids- en aanwezigheidsregistratie van bedrijfshulpverleners, gekoppeld aan een app voor het versturen en ontvangen van alarmeringsberichten. De aantallen en soorten hulpverzoeken worden in kaart gebracht en door een geautomatiseerde agendafunctie wordt structurele onder- of overbezetting inzichtelijk.

Via een digitaal aanwezigheidsbord worden aanwezige hulpverleners zichtbaar voor klanten, bezoekers en medewerkers. Met StandBy heeft u altijd de juiste hulpverlener op de juiste plek. 

Met StandBy haalt u een compleet softwaresysteem in huis voor het op de juiste wijze managen van uw bedrijfshulpverleningsorganisatie en het op doelmatige wijze inzetten van uw hulpverleners.

Bent u benieuwd naar de mogelijkheden en wilt u meer informatie over de BHV App?