Partner of the safetynetwork
Wij helpen u graag! Bel 088 - 61 61 400

Inschrijven

excl. 21% btw

Calamiteitentraining receptiemedewerkers

Receptiemedewerkers spelen een sleutelrol binnen de organisatie in het geval van crisissituaties. Als beheerder van de telefooncentrale en eerste aanspreekpunt bij het betreden van een gebouw is een receptiemedewerker vaak betrokken bij het verstrekken en doorgeven van belangrijke informatie in geval van incidenten in het bedrijfspand of op het terrein.  

Met de basisopleiding calamiteitentraining voor receptiemedewerkers bereidt Inprevo receptionisten van uiteenlopende bedrijven voor op alle mogelijke incidenten waarmee medewerkers in deze functie geconfronteerd kunnen worden. Tijdens een training van 1 dag worden met behulp van praktijkgerichte scenario's  verschillende situaties nagebootst. Na het afsluiten van de workshop kan de deelnemer optreden bij agressie, brandmelding, ongevalmelding en bommelding.


Doelgroep
Receptiemedewerkers.

 

Inhoud
De cursist wordt getraind in:
  • klantvriendelijkheid aan de balie
  • afhandeling alarmmelding
  • handelen bij ongeval- en brandmelding
  • aanpak ontruiming bij brand
  • bommelding
  • ontruiming bij bommelding
  • aanpak agressief gedrag

Data

Calamiteitentraining receptiemedewerkers wordt gegeven:

 

Inprevo Utrecht

20 november 2018

Duur: 1 dag
Locatie:
  • Amsterdam
  • Rotterdam
  • Houten
  • Enschede
  • Leiden
  • Klantlocatie