StandBy BHV app

Altijd een inzichtelijke en aanwezige BHV-organisatie met de BHV App: aanwezigheidsregistratie, alarmeren en communiceren. Uw hulpverleners altijd standby met de BHV App.

Ouderwetse portofoons, aanwezigheidsborden en zelfs WhatApp groepen. Veel bedrijven hebben hun BHV organisatie nog niet helemaal op orde. Maar hoe weet je of er voldoende bhv'ers aanwezig zijn? En hoe ga je om met de toename in mensen die thuis willen werken? De StandBy BHV app biedt de oplossing.

Onze BHV App combineert de verschillende functies rondom bedrijfshulpverlening in één systeem met een smartphone app. Via de app kunt u alarmeringen verzenden, onderling communiceren en heeft u inzicht in ieders aanwezigheid. Dit alles gebeurt op een veilige en snelle manier.

Daarnaast biedt de BHV App diverse mogelijkheden voor aanvullende functionaliteiten. Deze functionaliteiten kunt u aansluiten op uw wensen en de specifieke risico’s binnen uw bedrijf. Denk aan bezoekersregistratie, koppelingen met brandmeldcentrales, narrowcasting en noodknoppen. In combinatie met de webapplicatie is dit systeem de oplossing voor het beheren en coördineren van iedere BHV-organisatie.

Automatische aanwezigheidsregistratie

  • Real-time en overal inzicht in de aanwezigheid en beschikbaarheid van uw interne hulpverleningsorganisatie dankzij de beschikbaarheids- en aanwezigheidsregistratie.

Alarmering

  • Snel en effectief alarmen versturen en ontvangen via app, alarmknop of webapplicatie.

Directe communicatie

  • Directe communicatie met hulpverleners vanuit de chat, media en pus-to-talk optie.

Video: uitleg BHV App

Download de brochure

Wilt u meer weten over de BHV App en de mogelijkheden? U kunt hier de brochure downloaden.

Bent u benieuwd naar de mogelijkheden en wilt u meer informatie over de BHV App?